Вараський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №10 Вараської міської ради

Акт прийому готовності дошкільного підрозділу дошкільного закладу-школи №10 до нового 2016/2017 навчального року

АКТ

ПРИЙОМУ ГОТОВНОСТІ  ДОШКІЛЬНОГО ПІДРОЗДІЛУ

ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ-ШКОЛИ № 10

ДО НОВОГО 2016/2017 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

Складений  25 серпня 2016 року                                                                   у 2-ох примірниках

Повна назва, тип, № дошкільного навчального закладу, рік будівництва: Навчально-виховний комплекс «дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа I ступеня» №10 Кузнецовської міської ради Рівненської області, рік будівництва -1991
 Повна адреса закладу: 34400, м-н Вараш, б.38, м.Кузнецовськ Рівненської області

Телефон: (03636)2-25-52, 2-20-28, 3-62-50
Прізвище, ім’я, по батькові керівника навчального закладу: САКОВЕЦЬ Алла Євгеніївна

Відповідно до рішення виконавчого комітету Кузнецовської міської ради від 22 квітня 2016 року  № 105 «Про затвердження заходів з підготовки господарського комплексу міста до роботи в осінньо-зимовий період 2016/2017 років», наказів управління освіти виконавчого комітету Кузнецовської міської ради від 31.05.2016 року № 128-осн. «Про затвердження заходів з підготовки закладів освіти міста до роботи в осінньо-зимовий період 2016-2017 року» та від 24.06.2016 року № 157 «Про підготовку дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів   міста до  початку нового 2016-2017 навчального року ”

 перевірку проводила комісія в складі:

Міцюк Віктор Васильович- керуючий справами виконавчого комітету Кузнецовської міської ради, голова комісії;

Савонік Оксана Ярославівна – т.в.о. начальника управління освіти, заступник голови комісії

Члени комісії:

Горайчук Анатолій Іларіонович  – заступник начальника управління освіти виконавчого комітету Кузнецовської міської ради;

Гордійчук Л.С. – головний спеціаліст управління освіти виконавчого комітету Кузнецовської міської ради;

Куськовець Микола Іванович – головний спеціаліст управління освіти виконавчого комітету Кузнецовської міської ради;

Мельник Людмила Євгеніївна – головний спеціаліст управління освіти виконавчого комітету Кузнецовської міської ради;

Нікітчук Володимир Антонович – голова ради Кузнецовської міської організації профспілки працівників освіти і науки України;

Петрук Олександр Миколайович – в.о. начальника управління Держпродспоживслужби у Володимирецькому районі ( за згодою);

Ткач Галина Антонівна – начальник групи централізованого господарського обслуговування управління освіти виконавчого комітету Кузнецовської міської ради;

Ткачук Олег Олександрович – начальник Кузнецовського МС ГУ ДСНС України у Рівненській області ( за згодою);

Федінчик Василь Артемович – спеціаліст І категорії  управління освіти;

Верешко Людмила Миколаївна – голова постійної комісії Кузнецовської міської ради з питань духовності, освіти та культури ( за згодою).

Комісією встановлено:

  1. Наявність наказу управління освіти виконавчого комітету Кузнецовської міської ради № 144 від 09.04.2016 «Про організацію обліку дітей дошкільного віку»: так.
  2.  Наявність списків дітей дошкільного віку, які мешкають на території обслуговування навчального закладу : так.
  3. Наявність проекту плану роботи на 2016/2017 навчальний рік :так.
  4. Проектна потужність дошкільного навчального закладу: 330 місць для дітей дошкільного віку
    Відсоток наповнюваності закладу від проектної потужності 53%, від нормативної наповнюваності груп дітьми 130%
  5. Кількість груп – 10 та дітей в них (за списком) 175, з них 2 групи і 34 дитини раннього віку , 8 груп і 141 дітина дошкільного віку .
  6. Режим роботи дошкільного закладу (початок і закінчення): 07.00-19.00.
  7. Наповнюваність вікових груп згідно з нормами . Середня наповнюваність груп раннього віку – 17 дітей, дошкільних груп 18 дітей.
  8. Книга наказів з основної діяльності . Книга наказів з кадрових питань: наявні.
  9. Журнал прибуття (вибуття) дітей: наявний.
  10. Матеріали щодо проведення звітування керівника навчального закладу : наявні
  11. Наявність та стан методичного кабінету (періодична преса, методична література, дидактичний матеріал, посібники, створення умов для підвищення фахової майстерності педагогів тощо) : кабінет наявний, стан задовільний.
  12. Штатний розпис навчального закладу, його відповідність чинному законодавству: наявний, відповідає
  13. Забезпеченість педагогічними кадрами, відповідно до фахової освіти та технічним персоналом: забезпечені. Наявність вакансій (зазначити всього і окремо за посадами): вакансія робітника з комплексного обслуговування.
  14. Стан території (наявність квітників, ділянок для трудової діяльності дітей, спортивного майданчику, ігрових майданчиків для кожної вікової групи, огорожі, підсобних споруд, бетонованого майданчику для сміттєзбиральника) задовільний, наявні квітники, спортивний майданчик, ігрові майданчики для кожної вікової групи, підсобна споруда, бетонований майданчик для сміттєзбиральника, огорожа – потребує капітального ремонту.
  15. Ігрові майданчики, спортивні споруди, їх стан : наявні, задовільний
  16. Наявність та стан навчальних приміщень:
Приміщення для роботи з дітьми Кількість Укомплектовано обладнанням Наявність перспективного плану обладнання приміщень Наявність інструкцій з охорони праці
повністю частково є немає
Групові приміщення для дітей раннього віку 2 * є
Групові приміщення для дітей до-шкільного віку 8 * є
Музична зала 1 *
Спортивна зала 1 * є
Медичний блок 1 * є
Кабінет психолога 1 *
  1. Готовність до роботи виробничих приміщень, їх характеристика:
Назва приміщення Площа Кіль

кість робочих місць

Наявність обладнання, інвентаря відповідно до норми Тип

підлоги

Освітлення Електрозахист і вентиляція
Харчоблок 111,1

м²

7 є плитка є є
Пральня 47,9 м² 2 є плитка є є
Методичний кабінет 46,8 м² 1 є лінолеум лампи розжарювання
Ізолятор 43,5 м² 1 є лінолеум лампи денного освітлення
Кабінет директора 51,5 м² 1 є лінолеум лампи денного освітлення
Кабінет завгоспа 7,5 м² 1 є лінолеум лампи денного освітлення
Кабінет щеплень  13,3м2 1 є лінолеум лампи денного освітлення
Кабінет секретаря 16,2м2 1 є лінолеум лампи денного освітлення
Медичний блок 18,8м2 2 є лінолеум лампи денного освітлення
  1. Наявність технічних засобів навчання, їх стан і зберігання , забезпеченість комп’ютерною технікою :
Найменування технічних засобів навчання Норма (залежно від типу закладу) Є в наявності З них в робочому стані Наявність місць для зберігання
Телевізори 2 1
Ноутбук 1 1
Комп’ютери 6 6
Магнітофони 2 2
Музичні центри 2 2
Домашній кінотеатр 1 1
Проектор 1 1
  1. Стан меблів (у групових кімнатах, залах тощо), достатність забезпечення, відповідність ростовим показникам: задовільний, забезпеченість меблями на 85%, відповідають ростовим показникам. Не вистачає таких меблів: столи дитячі 2-місні-20 шт, стільці дитячі-75 шт, стільці для персоналу-20 шт.                       Потребують часткової заміни: лавочки дитячі-12 шт, шафи для одягу персоналу – 4шт, шафи для посуду (в буфетні) -7шт, шафи для інвентаря (умивальна кімната – 2шт.)
  2. Навчально-методичне забезпечення (методична, дитяча література, дидактичні посібники, періодичні видання тощо) : наявне, потребує оновлення і поповнення.
  3. Наявність державної символіки: так.
  4. Наявність музично-спортивної зали: так. Забезпеченість обладнанням: так.
  5. Стан харчоблоку: задовільний. Забезпеченість технологічним обладнанням, меблями та посудом, дотримання санітарно-гігієнічних вимог: забезпечений, дотримуються. Організація питного режиму: так, організовано.
  6.  Наявність та стан обладнання медичного кабінету, ізолятору: так, задовільний. Організація медичних оглядів дітей, контроль за станом здоров’я: так. Проведення обов’язкових медичних оглядів працівників :так.
  7. Дотримання правил безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу: наявність протоколів про проведення навчання та перевірку знань з питань охорони праці, наявність інструкцій з охорони праці та безпеки життєдіяльності, журналів реєстрації інструктажів: так.
  8.  Наявність розділу «Охорона праці» в колективному договорі та комплексних заходів щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійного захворювання, аваріям і пожежам. Наказ по закладу про призначення відповідального за організацію роботи з охорони праці: так.
  9. Проведення атестації робочих місць за умовами праці:так.
  10. Стан підготовки приміщень , відповідність вимогам безпеки всіх групових приміщень і служб: задовільний. Наявність перспективного плану поповнення обладнання, правил безпеки, пам’яток. Призначення відповідальних за безпеку життєдіяльності в группах: так.
  11. Виконання Правил пожежної безпеки. Наявність і стан протипожежного обладнання (крани, шланги, рукави, вогнегасники тощо) : задовільний, відсутня система автоматичної протипожежної сигналізації.
  12. Готовність закладу до роботи в осінньо-зимовий період: наявність плану заходів, стан опалювальної системи: так, задовільний.
  13. Виконання плану проведення капітального та поточного ремонту .Оцінка стану будівель, споруд та інженерних мереж. Наявність і стан інженерних комунікацій:

водопостачання: наявний, задовільний;

електропостачання: наявний, задовільний;

каналізації: наявна, задовільний;

центральна вентиляція: наявна, задовільний.

  1. Забезпеченість освітленням за нормою:так. Тип освітлення навчальних приміщень: лампи розжарювання, лампи денного освітлення.
  2. Відповідність систем заземлення вимогам безпеки. Наявність акта перевірки опору ізоляції електромережі і заземлення. Наявність вчасно підтвердженого допуску до роботи електрика і співробітників, які працюють з електроустановками: заземлення відсутнє, акт перевірки опору ізоляції електромережі і заземлення-наявний.
  3. Наявність приладів обліку енергоносіїв, енергопаспорта:так. Відсоток встановлених енергозберігаючих вікон, дверей, ламп від загальної кількості: 10%.
  4. Забезпеченість навчального закладу захищеними статтями витрат :так.
  5. Залучення спеціального фонду бюджету: ні.
  6. Своєчасність виплати заробітної плати, обов’язкових виплат (стаття 57 Закону України «Про освіту») : так.
  7. Забезпечення дітей гарячим харчуванням: так. Розмір передбачених коштів на одну дитину в день за рахунок бюджету та батьківської оплати (стаття 35 Закону України «Про дошкільну освіту»): для дітей до трьох років – 19,60 грн.

Для дітей з трьох до семи років- 28,06 грн.

ВИСНОВОК КОМІСІЇ ПРО ГОТОВНІСТЬ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

ДО НОВОГО 2016/2017 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ:

ДОШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД-ШКОЛА № 10   ГОТОВИЙ ДО   НОВОГО 2016/2017 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ 

 

Голова комісії:                ___________________Міцюк В.В.

Заступник голови комісії__________________  Савонік О.Я.

 

Члени комісії:

___________________Горайчук А.І.

___________________Куськовець М.І.

___________________Гордійчук Л.С.

___________________Мельник Л.Є.

___________________Нікітчук В.А.

___________________Петрук О.М.

___________________Ткач Г.А.

___________________Ткачук О.О.

___________________Федінчик В.А.

___________________Верешко Л.М.

 

З актом ознайомлений керівник закладу   ___________________ А.САКОВЕЦЬ