Вараський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №10 Вараської міської ради

Акт готовності шкільного підрозділу НВК № 10 до нового 2018-2019 навчального року

Складений  20 серпня 2018 року                                                     в 2-х примірниках

Повна назва навчального закладу: Навчально-виховний комплекс «дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа I ступеня» № 10

Вараської міської ради Рівненської області.

Повна адреса: 34400, м-н Вараш, б.38, м.Вараш Рівненської області.
Телефон: (03636) 3-15-87, 2-47-68

Прізвище, ім’я, по-батькові керівника закладу:

САКОВЕЦЬ Алла Євгеніївна

Відповідно до наказів управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради від 05.05.2018 № 91 «Про підготовку закладів освіти міста до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 років» та від 27.07.2018 №136 «Про підготовку закладів освіти    міста до  початку нового 2018/2019 навчального року ”

Перевірку проводила комісія в складі:

Верешко Людмили Миколаївни, голови постійної депутатської комісії Вараської міської ради з гуманітарних питань, дитячої, молодіжної та інформаційної політики – голова комісії ;

Горайчука Анатолія Іларіоновича, заступника начальника управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради –   заступника голови комісії;

Бондар Людмили Анатоліївни,заступника начальника управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради –  члена комісії;

Грохольської Наталії Олександрівни, голови постійної депутатської комісії Вараської міської ради з питань бюджету, фінансів, економічного розвитку та інвестиційної політики – члена комісії  (за згодою);

Куськовця Миколи Івановича, головного спеціаліста управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради – члена комісії;

Мазурця Руслана Олексійовича – начальника Вараського міського сектору Головного управління ДСНС України у Рівненській області (за згодою);

Мочарської Інни Василівни, головного спеціаліста управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради –  члена комісії;

Нікітчука Володимира Антоновича, голови ради Вараської міської організації Профспілки працівників освіти і науки України – члена комісії (за згодою);

Петрука Олександра Миколайовича, начальника Володимирецького управління Головного управління Держпродспоживслужби у Рівненської області (за згодою);

Рабого Юрія Анатолійовича, заступника голови міської батьківської ради (за згодою);

Федінчика Василя Артемовича, головного спеціаліста управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради – члена комісії;

Шами Ірини Анатоліївни –  спеціаліста І категорії управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради, члена комісії;

Ясюк Ірини Володимирівни, начальника групи централізованого господарського обслуговування управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради – члена комісії.

 Комісією встановлено:

  1. Наявність проекту плану роботи закладу на 2018/2019 навчальний рік : Так
  2. Наявність проекту робочого навчального плану на 2018/2019 навчальний рік: Так
  3. У 2018 /2019 навчальному році в навчальному закладі 7 класів, з них:

у І зміну -7 кл. (з них  3-А і 3-Б класи -у підзміну з 12.00)

Кількість груп продовженого дня – 2, у них дітей – 56;

Середня наповнюваність: класів –23,7 учнів, ГПД- 28 учнів.

  1. Наявність проекту розкладу уроків та гуртків: так
  2. Книга наказів з основної діяльності: наявна
  3. Книга наказів з кадрових питань: наявна
  4. Книга обліку руху учнів: наявна
  5. Алфавітна книга запису : наявна
  6. Стан роботи в системі ДІСУО через програмне забезпечення «Курс:Школа» з метою оперативного ведення обліку учнів, педагогічних та інших працівників закладу для підготовки статистичних звіт: задовільний
  7. Матеріали щодо проведення звітування керівника навчального закладу: так
  8. Стан підготовки навчальних кабінетів та приміщень початкової школи згідно рекомендацій наказу  МОН № 283 від 23.03.2018 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи»
  • осередок навчально-пізнавальної діяльності з відповідними меблями : задовільний
  • змінні тематичні осередки, в яких розміщуються дошки/фліп-чарти/стенди тощо: задовільний
  • осередок для гри, оснащений настільними іграми, інвентарем для рухливих ігор : задовільний
  • осередок художньо-творчої діяльності з поличками для зберігання приладдя та стендом для змінної виставки дитячих робіт : задовільний
  • куточок живої природи: так
  • осередок відпочинку з килимом для сидіння та гри, стільцями, кріслами-пуфами, подушками з м’яким покриттям:задовільний
  • дитяча класна бібліотечка: так
  • осередок вчителя, оснащений столом, стільцем, комп’ютером, полицями/ящиками, шафами для зберігання дидактичного матеріалу тощо: задовільний, поки що відсутнє технічне забезпечення (ноутбук, принтер тощо)
  1. Стан бібліотеки: збереження та поповнення фонду художньою, методичною та довідковою літературою, наявність періодичної преси. Відсоток забезпечення підручниками у відповідності до переліку МОН України. – 80%.

Фонд підручників -2199 видань, художньої літератури – 140 видань, періодичних видань –  6. Забезпеченість підручниками за предметами- 80%.

  1. Штатний розпис закладу освіти, його відповідність чинному законодавству: так, відповідає.
  2. Забезпеченість педагогічними кадрами, відповідно до фахової освіти та обслуговуючим персоналом : так
  3. Стан забезпечення комп’ютерною технікою – не забезпечено, уроки інформатики проводяться на базі Вараської гімназії, підключення до мережі Інтернет: так, наявність локальної мережі: так, сайту: так, забезпеченість технічними засобами навчання – частково так.
  4. Проект наказу про розподіл педагогічного навантаження: наявний.
  5. Середнє навантаження педагогічних працівників закладу: 17 год  на тиждень
  6. Наявність сайту закладу – наявний, його адреса – http://nvkdnz10.varashosvita.rv.ua, стан наповнюваності сайту у відповідності до вимог ст.30 Закону України «Про освіту»: діючий, наповнений, відповідає вимогам.

 Стан забезпечення технічними засобами навчання

з/п

Назва ТНЗ Кількість У тому числі
1 2 3 В робочому стані

Неробочі

несправні

1 Комп’ютери  та ноутбуки 2 2
2 Телевізори 2 2
3 Принтери 1 1
  1. Наявність методичного кабінету : так
  2. Наявність державної символіки : так
  3. Стан спортивної зали – задовільний, наявність інвентарю, необхідного для організації спортивних занять – так.
  4. Наявність шкільної їдальні- відсутня, учні харчуються в їдальні Вараської гімназії. Забезпеченість учнів гарячим харчуванням – 100%.

Умови для миття рук – так. Наявність проточної води: холодної –так,  гарячої – так. Організація питного режиму: так.

  1. Наявність та стан медичного, стоматологічного кабінетів, хто здійснює медичний контроль за станом здоров’я дітей: для обслуговування учнів 1-4 класів використовується медичний кабінет, ізолятор і кабінет щеплень дошкільного підрозділу. Медичний контроль за станом здоров’я учнів здійснює штатний лікар-педіатр СМСЧ-3 та старші сестри медичні дошкільного підрозділу.
  2. Організація медичних оглядів дітей, контроль за станом здоров’я: проводиться регулярно
  3. Проведення обов’язкових медичних оглядів працівників: так
  4. Стан збереження та відповідність до вимог меблів у класних кімнатах, кабінетах, інших приміщеннях. задовільний, відповідає. Не вистачає 52 шт. одномісних парт, 52 шт. стільців, 4 шаф, 4 візків-стелажів, шаф-етажерок для 1 класів НУШ, м’яких меблів-пуфів для оформлення ігрових осередків тощо.
  5. Стан території (наявність бетонованих майданчиків для сміттєзбиральників, квітників,  огорожі, підсобних споруд, спортивних майданчиків, флагштока для прапора): задовільний, наявні, огорожа і дорожнє покриття на території закладу потребують капітального  ремонту і заміни.
  6. Наявність та відповідність нормативним вимогам вивіски закладу (наказ Міністерства освіти і науки України від 17.02.2004 N 120 «Про назви, печатки, штампи, вивіски загальноосвітніх навчальних закладів»: вивіска відсутня (демонтована) після зміни назви міста і назви закладу, потребує заміни. Очікується зміна Статуту закладу та приведення його назви у відповідність до нового Закону України «Про освіту».
  7. Готовність закладу до роботи в осінньо-зимовий період: наявність плану заходів, стан опалювальної системи, теплоцентралі :так, наявний, стан задовільний.
  8. Наказ по закладу про призначення відповідального за організацію роботи з охорони праці: наявний.
  9. Призначення відповідальних за безпеку життєдіяльності та охорону праці в кабінетах: так
  10. Дотримання правил безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу: наявність протоколів про проведення навчання та перевірку знань з питань охорони праці; наявність інструкцій з охорони праці та безпеки життєдіяльності, журналів реєстрації інструктажів інструкції з безпеки в кабінетах (лабораторіях) тощо):наявні.
  11. Відповідність вимогам безпеки та безпеки життєдіяльності спортивної зали: так
  12. Забезпеченість освітлення в класах, кабінетах згідно з нормами: так
  13. Проведення атестації робочих місць за умовами праці : так
  14. Відповідність систем заземлення вимогам безпеки. Наявність акта перевірки опору ізоляції електромережі і заземлення. Наявність вчасно підтвердженого допуску до роботи електрика і співробітників, які працюють з електроустановками: так, перевірка опору ізоляції електромережі і заземлення очікується.
  15. Виконання правил пожежної безпеки .Наявність і стан протипожежного обладнання:

протипожежні щити – відсутні;

вогнегасники- наявні;

блискавкозахист- відсутній;

пожежні гідранти – наявні;;

пожежні рукави – наявні;

наявність інструкції з пожежної безпеки та плану евакуації – наявні.

  1. Наявність та реєстрація колективного договору – так. Наявність розділу «Охорона праці» в колективному договорі та Комплексних заходів щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійного захворювання, аваріям і пожежам : наявний.
  2. Стан покрівлі – задовільний.
  3. Наявність і стан інженерних комунікацій:

Водопостачання – так, задовільний,

електропостачання – так, задовільний,

каналізація – так, задовільний.

  1. Стан центральної вентиляції, можливості дотримання повітрообміну в закладі – задовільний.
  2. Забезпеченість навчального закладу захищеними статтями витрат :так
  3. Залучення спеціального фонду бюджету: кошти на харчування учнів і частково ГПД.
  4. Своєчасність виплати заробітної плати, обов’язкових виплат (стаття 57 Закону України «Про освіту») : так
  5. Кількість витрачених коштів на підготовку закладу:128 430,89 грн., в тому числі коштів:

загального фонду: 120 593,05 грн

спеціального фонду :  0,00 грн.

інших джерел: 7837,84 грн.

  1. Виконані такі основні види робіт ( обсяги, вартість):

за бюджетне фінансування:

– ФОП Напримеров проведено поточний ремонт у  центральному коридорі-вестибюлі І поверху (демонтаж вагонки, шпаклювання стелі, стін, укладання облицювальної плитки на стінах), встановлено в загальному коридорі  фонтанчик з питною водою для учнів   на суму  53 539, 75 грн.

Своїми силами проведено ремонт приміщень для  1 класів НУШ та 3 класів, поточний ремонт- фарбування стін у музичному залі. Пофарбовані смітники, хвіртки і ворота. Після демонтажу і заміни НЕФКО енергозберігаючих   ламп і світильників зроблено косметичні ремонти стелі у всіх приміщеннях закладу.

По припису ДСНС пофарбовано залізні драбини -аварійні виходи і східці на покрівлю біля груп 1 і 2, 5 і 6.

За допомогою батьків та працівників- зроблено косметичний ремонт приміщень  2-4 класів, проведено трьохразове лакування паркету у музичному і спортивному залах яхтним лаком.

– для зміцнення матеріально-технічної бази   вжито:

За рахунок бюджетного фінансування закладу:

– Закуплено  фарби, інші будматеріали, яхтний лак, миючі, дезинфікуючі засоби, господарчий інвентар, сантехнічне і електричне обладнання, «болгарку», шуруповерт, шкільні журнали, мішковину, «нетканку», соду, оцет, бензин, проведено підписку педпреси на суму 43 104,3 грн;

Зрізано   аварійні дерева (3 верби) на майданчику біля гр.7– оплата робіт на суму  10 767,00 грн.

Виконано ремонт технологічного обладнання кухні (електросковорідка), комп’ютерної техніки на суму 4890,00 грн., завершується ремонт на пральні (сушильної машини) на суму 2000,00 грн.

Спеціалізованою організацією проведено комісійний огляд аварійного стану будівлі закладу, оплата робіт – 31 605,00 грн.

Підключено заклад до мережі Інтернет  від провайдера Київстар, оплата робіт – 8 292,00 грн.

За  рахунок   спонсорської допомоги:

– всі класи, кабінети, зали закладу охоплено мережею Інтернет (проводовою або через Wi-Fi – роутери   у гр. 2,7, 12  на суму 1249,00 грн. (оприбутковано).

– отримано в подарунок  у медкабінет закладу нову тюль на суму  507,00 грн. (оприбутковано)  і меблеву стінку на суму 4500,00  грн. (оприбутковано).

За рахунок батьківської благодійної допомоги закладу:

  • придбано будматеріали для ремонтів 1-4 класів у сумі 1086,00 грн. (оприбутковано).

 

ВИСНОВОК КОМІСІЇ ПРО ГОТОВНІСТЬ ОСВІТНЬОГО ЗАКЛАДУДО НОВОГО 2018/2019 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ:

Заклад готовий до роботи  в 2018-2019 навчальному році. 

Голова комісії:                ___________________ Верешко Л.М

Заступник голови комісії__________________  Горайчук А.І..

Члени комісії:

Бондар Л.А. _____________________

Грохольська Н.О. _________________

КуськовецьМ.І. __________________

Мазурець Р.О.  ___________________

Мочарська І.В. ___________________

Нікітчук В.А. ____________________

Петрук О.М._____________________

Ясюк І.В. ________________________

Федінчик В.А.____________________

Шама І.А.___________________________

Рабий Ю.А._______________________

З актом ознайомлена

Директор НВК № 10____________А.САКОВЕЦЬ