Акт прийому готовності дошкільного підрозділу НВК № 10 до нового 2017-2018 навчального року

 

Складений  21 серпня 2017 року                                                     в 2-х примірниках

Повна назва навчального закладу: Навчально-виховний комплекс «дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа I ступеня» № 10 Вараської міської ради Рівненської області.

Повна адреса: 34400, м-н Вараш, б.38, м.Вараш Рівненської області.
Телефон: :(03636)2-25-52, 2-37-70

Прізвище, ім’я, по батькові керівника навчального закладу:

САКОВЕЦЬ Алла Євгеніївна

 

Відповідно до рішення виконавчого комітету  Вараської міської ради від  19.05.2017  № 75 «Про затвердження заходів з підготовки господарського комплексу міста до роботи в осінньо-зимовий період 2017/2018 року», наказів управління освіти виконавчого комітету Ввараської  міської ради від 23.06.2017 №151 «Про підготовку  закладів освіти міста до роботи в осінньо-зимовий період 2017/2018 років», від 23.06.2017 № 154 «Про підготовку дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів міста до початку 2017/2018 навчального року”,  від 24.07.2017 №164 «Про проведення огляду підготовки дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів до початку 2017/2018 навчального року»

 

перевірку проводила комісія в складі:

 

Кречик Анатолій Іванович – заступник міського голови, голова комісії;

Горайчук Анатолій Іларіонович – заступник начальника управління освіти виконавчого комітету  Вараської міської ради , заступник голови комісії

 

Члени комісії:

Верешко Людмила Миколаївна – голова постійної комісії  Вараської міської ради з  гуманітарних питань, молодіжної та інформаційної політики ;

Грохольська наталія Олександрівна, голова постійної комісії  Вараської міської ради з питань бюджету, фінансів, економічного розвитку та інвестиційної політики;

Куськовець Микола Іванович – головний спеціаліст управління освіти виконавчого комітету  Вараської міської ради;

Мазурець Руслан Олексійович – начальник Кузнецовсько міського сектору головного управління ДСНС України у Рівненській області;

Мельник Людмила Євгеніївна – головний спеціаліст управління освіти виконавчого комітету Кузнецовської міської ради;

Мочарська Інна Василівна – головний спеціаліст управління освіти виконавчого комітету  Вараської міської ради;

Нікітчук Володимир Антонович – голова ради  Вараської міської організації профспілки працівників освіти і науки України;

Петрук Олександр Миколайович – начальник Володимирецького управління Головного управління Держпродспоживслужби у Рівненській області;

Сухоруков Борис Олександрович – завідувач Кузнецовського міжрайонного відділу ДУ «Рівненський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України;

Ткач Галина Антонівна – начальник групи централізованого господарського обслуговування управління освіти виконавчого комітету  Вараської міської ради;

Шама Ірина Анатоліївна – спеціаліст І категорії управління освіти виконавчого комітету  Вараської міської ради.

Комісією встановлено:

  1. Наявність наказу управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради від 11.05.2017 №106 «Про організацію обліку дітей дошкільного віку»: так.
    2. Наявність списків дітей дошкільного віку, які мешкають на території обслуговування навчального закладу: так.
  2. Наявність проекту плану роботи на 2017/2018 навчальний рік: так.
  3. Проектна потужність дошкільного навчального закладу: 330 місць для дітей дошкільного віку.
    Відсоток наповнюваності закладу від проектної потужності 53%, від нормативної наповнюваності груп дітьми 130%.
  4. Кількість груп – 10 та дітей в них (за списком) 175, з них 2 групи і  34 дитини раннього віку,  8 груп  і 141 дитина  дошкільного віку.
    6. Режим роботи дошкільного підрозділу закладу (початок і закінчення): 07.00-19.00.
    7. Наповнюваність вікових груп  згідно з нормами. Середня наповнюваність груп раннього віку – 17 дітей,  дошкільних груп – 18 дітей.
  5. 8. Книга наказів з основної діяльності. Книга наказів з кадрових питань: наявні.

9.Журнал прибуття (вибуття) дітей: наявний.

  1. 10. Матеріали щодо проведення звітування керівника навчального закладу: наявні.
  2. Наявність та стан методичного кабінету (періодична преса, методична література, дидактичний матеріал, посібники, створення умов для підвищення фахової майстерності педагогів тощо): кабінет наявний, стан задовільний.
  3. 12. Штатний розпис навчального закладу, його відповідність чинному законодавству: наявний, відповідає.
  4. 13. Забезпеченість педагогічними кадрами, відповідно до фахової освіти та технічним персоналом: забезпечені. Наявність вакансій: відсутні.
  5. Стан території (наявність квітників, ділянок для трудової діяльності дітей, спортивного майданчику, ігрових майданчиків для кожної вікової групи, огорожі, підсобних споруд, бетонованого майданчику для сміттєзбиральника): задовільний, наявні квітники, спортивний майданчик, ігрові майданчики для кожної вікової групи, підсобна споруда, бетонований майданчик для сміттєзбиральника, огорожа – потребує капітального ремонту.
    15.Ігрові майданчики, спортивні споруди, їх стан: наявні, задовільний.
  6. 16. Наявність та стан навчальних приміщень:
Приміщення для роботи з дітьми Кількість Укомплектовано обладнанням Наявність перспективного плану обладнання приміщень Наявність інструкцій з охорони праці
повністю частково є немає
Групові приміщення для дітей раннього віку 2 * є
Групові приміщення для дітей дошкільного віку 8 * є
Музична зала 1 * є
Спортивна зала 1 * є
Медичний блок 1 * є
Кабінет психолога 1 * є
  1. 17. Готовність до роботи виробничих приміщень, їх характеристика:
Назва приміщення  

 

Площа Кількість робочих місць  

 

 

Наявність обладнання, інвентаря відповідно до норми  

 

 

 

 

Тип підлоги Освіт лення Електрозахист

і вентиляція

Харчоблок  

 

111,1
м 2
7  

 

є  

 

плитка є є
Пральня  

 

47,9 м2 2  

 

є  

 

плитка є є
Методичний кабінет  

 

 

46,8 м2 1  

 

є лінолеум

 

Лампи розжарювання

 

 

Ізолятор  

 

43,5 м2 1  

 

є  

 

лінолеум Лампи денного світлення

 

 

Кабінет директора  

 

 

51,5 м2 1  

 

є  

 

лінолеум Лампи денного світлення

 

 

Кабінет завгоспа  

 

 

7,5 м2 1  

 

є  

 

лінолеум Лампи денного освітлення

 

 

Кабінет щеплень  

 

 

13,3 м2 1  

 

є  

 

лінолеум Лампи денного освітлення

 

 

Кабінет секретаря

 

 

 

16,2 м2

 

 

1

 

 

 

 

 

лінолеум

 

 

Лампи денного освітлення

 

 

 

 

Медичний блок

 

 

18,2 м2

 

 

2

 

 

 

 

 

лінолеум

 

Лампи денного освітлення

 

 

 

 

  1. Наявність технічних засобів навчання, їх стан і зберігання, забезпеченість комп’ютерною технікою (кількість ПК):

 

Найменування технічних засобів навчання Норма (залежно від типу закладу) Є в наявності З них в робочому стані Наявність місць для зберігання
Телевізори 3 2
Комп’ютери 6 5
Магнітофони 2 2
Музичні центри 3 3
Проектор 1 1
Ноутбук 3 3
Домашній кінотеатр 1 1
  1. 19. Стан меблів (у групових кімнатах, залах тощо), достатність забезпечення, відповідність ростовим показникам: задовільний, забезпеченість меблями на 85%, відповідають ростовим показникам. Потребують часткової заміни: лавочки дитячі – 12 шт,шафи для одягу персоналу – 4 шт, шафи для посуду ( в буфетні) – 7 шт, шафи для інвентаря умивальна кімната – 2 шт.)
  2. Навчально-методичне забезпечення (методична, дитяча література, дидактичні посібники, періодичні видання тощо): наявне, потребує оновлення і поповнення.

21.Наявність  державної  символіки: так.

  1. 22. Наявність музично-спортивної зали: так. Забезпеченість обладнанням: так.
  2. 23. Стан харчоблоку: задовільний. Забезпеченість технологічним обладнанням, меблями та посудом, дотримання санітарно-гігієнічних вимог: забезпечений, дотримуються. Організація питного режиму: так, організовано.
  3. 24. Наявність та стан обладнання медичного кабінету, ізолятору: так, задовільний. Організація медичних оглядів дітей, контроль за станом здоров’я: так. Проведення обов’язкових медичних оглядів працівників: так.
  4. Дотримання правил безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу: наявність протоколів про проведення навчання та перевірку знань з питань охорони праці, наявність інструкцій з охорони праці та безпеки життєдіяльності, журналів реєстрації інструктажів: так.
    26. Наявність розділу «Охорона праці» в колективному договорі та комплексних заходів щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійного захворювання, аваріям і пожежам. Наказ по закладу про призначення відповідального за організацію роботи з охорони праці: так.
    27.Проведення атестації  робочих місць за умовами  праці: так.
  5. Стан підготовки приміщень , відповідність вимогам  безпеки  у всіх групових приміщень і служб: задовільний. Наявність перспективного плану поповнення обладнання, правил безпеки, пам’яток. Призначення відповідальних за безпеку життєдіяльності в групах: так.
  6. Виконання Правил пожежної безпеки. Наявність і стан протипожежного обладнання (крани, шланги, рукави, вогнегасники тощо): задовільний, відсутня система автоматичної протипожежної сигналізації.
  7. Готовність закладу до роботи в осінньо-зимовий період: наявність плану заходів, стан опалювальної системи: так, задовільний.
    31.Виконання плану проведення капітального та поточного ремонту .Оцінка стану будівель, споруд та інженерних мереж. Наявність і стан інженерних комунікацій:

водопостачання: наявний, задовільний;

електропостачання: наявний, задовільний;

каналізації: наявна, задовільний;

центральна вентиляція: наявна, задовільний.

  1. Забезпеченість освітленням за нормою: так. Тип освітлення навчальних приміщень: лампи розжарювання, лампи денного освітлення.
    33. Відповідність систем заземлення вимогам безпеки. Наявність акта перевірки опору ізоляції електромережі і заземлення. Наявність вчасно підтвердженого допуску до роботи електрика і співробітників, які працюють з електроустановками: акт перевірки опору ізоляції електромережі і заземлення – наявний.
  2. Наявність приладів обліку енергоносіїв, енергопаспорта: так. Відсоток встановлених енергозберігаючих вікон, дверей:100%, ламп від загальної кількості: 10%.
  3. Забезпеченість навчального закладу захищеними статтями витрат: так.
  4. Залучення спеціального фонду бюджету: на харчування.
  5. Своєчасність виплати заробітної плати, обов’язкових виплат(стаття 57 Закону України «Про освіту»): так.
  6. Забезпечення дітей гарячим харчуванням: так. Розмір передбачених коштів на одну дитину в день за рахунок бюджету та батьківської оплати (стаття 35 Закону України «Про дошкільну освіту»): для дітей до трьох років – 19,60 грн.

Для дітей з трьох до семи років – 28,06 грн..

  1. 39. Кількість витрачених коштів на підготовку закладу

в тому числі:  загального фонду: 1 134 703,68 грн.

спеціального фонду: 0

інших  джерел:   3378,00грн.

  1. 40. За рахунок бюджетного фінансування закладу:

 – Закуплено іграшки на суму – 30087,57 грн.;

– Закуплено спортивний інвентар на суму – 2800, 00 грн.;

– будматеріали, посуд , миючі засоби, електротовари, двері, папір і т.д. : 62075,72 грн;

 -заміна вікон та дверей на металопластикові:   930551,00 грн.,

– встановлено 5  внутрішніх дверей (матеріал 2016 року),

– замінено лінолеум у роздягалках гр.2,3,6, в груповій гр.№ 3, біля медкабінету(матеріал 2016 року),

– проведені сантехнічні роботи: заміна труб та врізування вентилів, зварювальні роботи в підвалі, заміна труб на харчоблоці: 20710,99 грн.

– встановлення відеонагляду:   88478,40 грн.

  За рахунок батьківської благодійної допомоги закладу:

Закуплено ролети у 1-А клас на 2508,00 грн., кронштейн для телевізора – 870,00 грн.

Рекомендації:

Кузнецовського міжрайонного відділу ДУ «Рівненський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України; __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Кузнецовського міського сектору головного управління ДСНС України у Рівненській області__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Володимирецького управління Головного управління Держпродспоживслужби у Рівненській області __________________________________________________________________

__________________________________________________________________

інших членів комісії ______________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

                                               

                                          ВИСНОВОК

КОМІСІЇ   ПРО   ГОТОВНІСТЬ   НАВЧАЛЬНОГО   ЗАКЛАДУ   ДО   2017/2018  НАВЧАЛЬНОГО   РОКУ:

Заклад готовий до роботи у 2017-2018 навчальному році

________________________________________________________________

 

Голова комісії:                __________________Кречик А.І..

Заступник голови комісії_________________Горайчук А.І.

Члени комісії:

___________________Верешко Л.М.

___________________Грохольська Н.О.

___________________КуськовецьМ.І.

_________________Мазурець Р.О.

___________________Мельник Л.Є.

_________________    Мочарська І.В.

___________________Нікітчук В.А.

__________________  Петрук О.М.

___________________Сухоруков Б.О.

___________________Ткач Г.А.

___________________Шама І.А.

З актом ознайомлений

Директор НВК № 10  ________________А.САКОВЕЦЬ