Вараський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №10 Вараської міської ради

Моніторинг сформованості компетентностей дітей дошкільного віку на початок навчального року за програмою “Українське дошкілля”

Завершився початковий етап моніторингу компетентностей дітей дошкільного віку на початок навчального року за програмою “Українське дошкілля”

Моніторинг відбувався методом збору інформації в ході спостережень за дітьми в процесі ігор, бесід, занять та діяльностей за 7-ма напрямами : «Особистість дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Дитина у природному довкіллі», «Гра дитини», «Дитина в соціумі», «Мовлення дитини», «Дитина у світі мистецтва» – освітні напрями програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля».

Умовно кожен освітній напрям оцінюється в одиницю (100%), то  в сумі усі сім напрямів  мають умовну вагу – 7 одиниць. Звідси можна визначити рівні сформованості компетентностей:

– 7 – 5,26 – високий рівень;

– 5,25 – 3,51 – достатній рівень;

– 3,5 – 1,76 – середній рівень; -;

– 1,75 – 0 – низький рівень.

            У моніторингу було охоплено 96 дітей старшого, середнього та молодшого дошкільного віку.

Вік дітейКількість охоплених
моніторингом дітей
високийдостатнійсереднійнизький
Молодший вік186561
Середній вік3413885
Старший вік441711124
Всього:9636242610

Найнижчими виявились показники напряму «Мовлення дитини» у спеціальних (логопедичних) групах з важкими мовленнєвими вадами, а найкращими- «Особистість дитини» та «Гра дитини» в усіх вікових групах.