Навчально-виховний комплекс "дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І ступеня" №10

Робота музкерівника з «особливими» дітьми

Музичний керівник може розгубитися, коли до зали зайде «особлива» дитина. Як її навчити сприймати музику, співати, танцювати? Чи можливо це взагалі? Відповідь однозначна: так!

Музика є невербальним кольоровим світом, який зрозумілий без пояснень. Він близький дитині, для якої слова «нічого не означають». Достатньо бути самим собою і «плисти» зі звуками на одній хвилі. Безумовно, педагог має керувати процесом за допомогою певних прийомів. І в дитини сформуються навички, необхідні для реального життя: вчасно зупинятися, розрізняти емоції, взаємодіяти з іншими

Джерело: https://www.pedrada.com.ua/news/4451-robota-muzkervnika-z-osoblivimi-dtmi