Навчально-виховний комплекс "дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І ступеня" №10

Чому слід навчати дітей перед школою?

Джонас Харріссон пропрацював учителем близько 16 років, але в останні 5 років він став помічати неприємну тенденцію в поведінці дітей в класі.

Він уже випробував усі можливі варіанти збереження дисципліни, він заохочував і вичитував дітей. Але одного разу вчитель зі стажем усвідомив, що цю проблему можна вирішити тільки вдома.
Ось його слова:
№1. Дітям нелегко в моменти, коли їм нудно … 
Їм потрібно, щоб весь час щось відбувалося. Будь ласка, припиніть балувати своїх дітей. Це зовсім не небезпечно, якщо іноді їм буде нудно.
№2. Я зустрічав чимало батьків, які пишаються тим, що їхні діти навчилися рахувати і читати ще до того, як пішли в школу.
Не хочеться вас розчаровувати, але читати і рахувати вони і так навчаться в школі досить швидко. Краще замість цього вчіть їх з дитинства, як потрібно грати, як бути хорошим другом і ділитися з іншими.
Джонас жахливо втомився від того, що постійно доводиться розбороняти дітей, які не хочуть ділитися один з одним матеріалами та іграшками. Йому також стало дуже важко змушувати дітей зробити що-небудь без використання техніки або те, що їм незвично. Заради самих дітей і їх майбутнього
Остання (і найважливіша) річ, про яку Джонас попросив батьків, – це навчити їх цінувати всі хороші речі в їх житті!
№3. Третій момент – це те, що дітям важко висловлювати подяку як іншим дітям, так і дорослим.
На жаль, від сьогоднішніх дітей замість цього частіше можна почути «А можна мені ще?» Або «Чому тільки один?» Що ж сталося з «Спасибі?» Куди пропало це слово?
У мене поки немає дітей, але коли вони будуть, я обов’язково навчу їх грати з іншими, бути хорошим другом, висловлювати подяку і не боятися того, що іноді буває нудно. Коли вони навчаться цьому, тоді я навчу їх рахувати і читати … »
Джонас вирішив ще раз нагадати батькам про доброту, подяку, повагу і інші важливі якості, які потрібно починати формувати з раннього дитинства, коли діти найкраще вбирають знання.