Вараський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №10 Вараської міської ради

Акт готовності дошкільного підрозділу НВК № 10 до нового 2018-2019 навчального року

Складений 20  серпня   2018 року                       у 2-ох примірниках

Повна назва, тип, №  навчального закладу, рік будівництва:

Навчально-виховний комплекс «дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І ступеня» № 10 Вараської міської ради Рівненської області.  

Рік  будівництва – 1990

Повна адреса закладу:34400, м-н Вараш, б. 38, м.Вараш  Рівненської області

Телефони:  (03636) 3-15-87, 2-47-68

Прізвище, ім’я, по-батькові керівника. закладу

САКОВЕЦЬ Алла Євгеніївна 

Відповідно до наказів управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради від 05.05.2018 № 91 «Про підготовку закладів освіти міста до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 років» та від 27.07.2018 №136 «Про підготовку закладів освіти  міста до  початку нового 2018/2019 навчального року ”

 Перевірку проводила комісія в складі:

Верешко Людмили Миколаївни – голови  постійної депутатської комісії Вараської міської ради з гуманітарних питань, дитячої, молодіжної та інформаційної політики – голови комісії;

Горайчука Анатолія Іларіоновича, заступника начальника управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради –   заступника голови комісії;

Бондар Людмили Анатоліївни, заступника начальника управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради – члена комісії;

Грохольської Наталії Олександрівни, голови постійної депутатської комісії Вараської міської ради з питань бюджету, фінансів, економічного розвитку та інвестиційної політики – члена комісії  (за згодою);

Куськовця Миколи Івановича, головного спеціаліста управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради – члена комісії;

Мазурця Руслана Олексійовича – начальника Вараського міського сектору Головного управління ДСНС України у Рівненській області (за згодою);

Мочарської Інни Василівни, головного спеціаліста управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради –  члена комісії;

Нікітчука Володимира Антоновича, голови ради Вараської міської організаціїПрофспілки працівників освіти і науки України – члена комісії (за згодою);

Петрука Олександра Миколайовича, начальника Володимирецького управління Головного управління Держпродспоживслужби у Рівненської області (за згодою);

Рабого Юрія Анатолійовича, заступника голови міської батьківської ради (за згодою);

Федінчика Василя Артемовича, головного спеціаліста управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради – члена комісії;

Шами Ірини Анатоліївни,  спеціаліста І категорії управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради, члена комісії;

Ясюк Ірини Володимирівни, начальника групи централізованого господарського обслуговування управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради – члена комісії.

  Комісією встановлено:

  1. Наявність проекту плану роботи на 2018/2019 навчальний рік: так
  2. Проектна потужність закладу дошкільної освіти: 330 місць для дітей дошкільного віку
  3. Нормативна наповнюваність закладу дошкільної освіти: максимальна комплектація по Статуту –190 дітей дошкільного віку, фактична норма- 145 дітей
  4. Відсоток наповнюваності закладу від проектної потужності дітьми: 52%

Відсоток наповнюваності закладу від нормативної наповнюваності дітьми: 117%

  1. Кількість груп : 10

Кількість дітей в них (за списком)-170,

з них 2  групи і  36  дітей раннього віку,

з них 8  груп  і  134 дитини дошкільного віку.

  1. Режим роботи дошкільного закладу (початок і закінчення) 07.00-19.00
  2. Наповнюваність вікових груп згідно з нормами. Середня наповнюваність груп раннього..віку: 18 дітей,..дошкільних..груп: 17 дітей
  3. Книга наказів з основної діяльності: наявна
  4. Книга наказів з кадрових питань: наявна
  5. Журнал..прибуття..(вибуття)..дітей: наявний
  6. Стан роботи в системі ДІСУО через програмне забезпечення «Курс: Дошкілля» з метою оперативного ведення обліку дітей, педагогічних та інших працівників закладу для підготовки статистичних звітів: задовільний
  7. Прозорість набору дітей через систему «Електронна реєстрація в заклади дошкільної освіти»: так
  8. Матеріали щодо проведення звітування керівника навчального закладу: наявні
  9. Наявність та стан методичного кабінету (періодична преса, методична література, дидактичний матеріал, посібники, створення умов для підвищення фахової майстерності педагогів..тощо): наявний , стан задовільний
  10. Штатний розпис закладу освіти, його відповідність чинному законодавству: наявний, відповідає.
  11. Забезпеченість педагогічними кадрами відповідно до фахової освіти та технічним персоналом. Наявність вакансій: наявна вакансія кухаря на час відсутності основного працівника.
  12. Стан території (наявність квітників, ділянок для трудової діяльності дітей, спортивного майданчику, ігрових майданчиків для кожної вікової групи, огорожі, підсобних споруд, бетонованого майданчику для сміттєзбиральника) задовільний, наявні квітники, спортивний майданчик, ігрові майданчики для кожної вікової групи, підсобна споруда, бетонований майданчик для сміттєзбиральника, огорожа та асфальтове покриття– потребують реконструкції та капітального ремонту.
  13. Ігрові майданчики, спортивні споруди, їх стан: наявні, задовільний, кількість МАФів є недостатньою.
  1. Наявність та стан навчальних приміщень:
Приміщення для роботи з дітьми Кількість Укомплектовано обладнанням Наявність перспективного плану обладнання приміщень Наявність інструкцій з охорони праці
повністю частково є немає
Групові приміщення для дітей раннього віку 2 * наявна
Групові приміщення для дітей дошкільного віку 8 * наявна
Музична зала 1 * наявна
Спортивна зала 1 * наявна
Медичний блок 1 * наявна
Інші кімнати:                     кабінет психолога;

кабінети логопедів, асистента вихователя, ресурсна кімната

* наявна

Готовність до роботи виробничих приміщень, їх характеристика:

Назва приміщення Площа м 2 Кіль

кість робочих місць

Наявність обладнання, інвентаря відповідно до норми Тип підлоги Освітлен

ня

Електро-захист

і вентиляція

Харчоблок

 

111,1 7 наявні плитка Світлодіодні

лампи

є
Пральня

 

47,9 2 наявні плитка Світлодіодні

лампи

є
Методичний кабінет 46,8 1 наявні Лінолеум Світлодіодні

лампи

Ізолятор 43,5 1 наявні Лінолеум Світлодіодні

лампи

Кабінет директора 51,5 1 наявні Лінолеум Світлодіодні

лампи

Кабінет завгоспа 7,5 1 наявні Лінолеум Світлодіодні

лампи

Кабінет щеплень 13,3 1 наявні Лінолеум Світлодіодні

лампи

Кабінет секретаря 16,2

 

1 наявні Лінолеум Світлодіодні

лампи

Медичний блок 18,2

 

2 наявні Лінолеум Світлодіодні

лампи

  1. Наявність технічних засобів навчання, їх стан і зберігання, забезпеченість комп’ютерною технікою (кількість ПК): так, педагогів забезпечено недостатньо
Найменування технічних засобів навчання Норма (залежно від типу закладу) Є в наявності З них в робочому стані
Телевізори 2 2
Комп’ютери 5 5
Магнітофони 2 2
Музичні центри 3 3
Проекційний екран 1 1
Проектор 1 1
Ноутбуки 2 2
Принтери 6 6
Ксерокс 1 1
  1. Стан меблів (у групових кімнатах, залах тощо), достатність забезпечення, відповідність ростовим показникам: задовільний, забезпеченість меблями на 90%, відповідають ростовим показникам.

Стан збереження меблів: збережені. Потребують часткової заміни: лавочки дитячі – 12 шт, шафи для одягу персоналу – 4 шт, шафи для посуду ( в буфетні) – 7 шт, шафи для інвентаря умивальна кімната – 2 шт.),  шафи-модулі для груп № 11, 4 і 13, стінка для музичної зали.

  1. Навчально-методичне забезпечення (методична, дитяча література, дидактичні посібники, періодичні видання тощо): наявне, потребує оновлення і поповнення
  2. Наявність державної символіки: наявна
  3. Наявність музично-спортивної зали: так. Забезпеченість обладнанням : так, в основному
  4. Стан харчоблоку: задовільний. Забезпеченість технологічним обладнанням, меблями та посудом: в основному забезпечений, технологічне обладнання потребує технічного обслуговування, ремонту або заміни ( привід універсальний, кип’ятильник).

Дотримання санітарно-гігієнічних вимог: дотримуються.

Організація питного режиму: організовано

  1. Наявність та стан обладнання медичного кабінету, ізолятору так, задовільний. Організація медичних оглядів дітей, контроль за станом здоров’я: так. Проведення обов’язкових медичних оглядів працівників: так.
  2. Дотримання правил безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу: наявність протоколів про проведення навчання та перевірку знань з питань охорони праці, наявність інструкцій з охорони праці та безпеки життєдіяльності, журналів реєстрації інструктажів: так.
  3. Наявність розділу «Охорона праці» в колективному договорі та комплексних заходів щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійного захворювання, аваріям і пожежам. Наказ по закладу про призначення відповідального за організацію роботи з охорони праці: так.
  4. Проведення атестації робочих місць за умовами праці: так.
  5. Стан підготовки приміщень , відповідність вимогам безпеки у всіх групових приміщень і служб: задовільний. Наявність перспективного плану поповнення обладнання, правил безпеки, пам’яток. Призначення відповідальних за безпеку життєдіяльності в групах: так .
  6. Виконання Правил пожежної безпеки. Наявність і стан протипожежного обладнання (крани, шланги, рукави, вогнегасники тощо): задовільний, відсутня система автоматичної протипожежної сигналізації.
  7. Готовність закладу до роботи в осінньо-зимовий період: наявність плану заходів, стан опалювальної системи: так, задовільний.
  8. Виконання плану проведення капітального та поточного ремонту .Оцінка стану будівель, споруд та інженерних мереж. Наявність і стан інженерних комунікацій:

водопостачання:  наявний, задовільний;

електропостачання: наявний, задовільний;

каналізації: наявна, задовільний;

вентиляція: наявна, задовільний.

  1. Забезпеченість освітленням за нормою: так. Тип освітлення навчальних приміщень: світлодіодні енергозберігаючі лампи.
  2. Відповідність систем заземлення вимогам безпеки. Наявність акта перевірки опору ізоляції електромережі і заземлення. Наявність вчасно підтвердженого допуску до роботи електрика і співробітників, які працюють з електроустановками: так, перевірка опору ізоляції електромережі і заземлення очікується.
  3. Наявність приладів обліку енергоносіїв, енергопаспорта: так . Відсоток встановлених енергозберігаючих вікон, дверей- 100%, ламп від загальної кількості- 100% .
  4. Забезпеченість навчального закладу захищеними статтями витрат: так.
  5. Залучення спеціального фонду бюджету: на оплату харчування дітей дошкільного віку.
  6. Своєчасність виплати заробітної плати, обов’язкових виплат(стаття 57 Закону України «Про освіту»):так.
  7. Забезпечення дітей гарячим харчуванням: так. Розмір передбачених коштів на одну дитину в день за рахунок бюджету та батьківської оплати (стаття 35 Закону України «Про дошкільну освіту»):

 для дітей до трьох років –  до 31,00 грн.

Для дітей з трьох до семи років – до 46,35 грн.

  1. Кількість витрачених коштів на підготовку закладу:128 430,89 грн., в тому числі коштів:

загального фонду: 120 593,05 грн

спеціального фонду :  0,00 грн.

інших джерел: 7837,84 грн.

  1. Наявність веб-сайту закладу та його адреса: так, https://nvkdnz10.varashosvita.rv.ua
  2. Стан наповнюваності сайту закладу у відповідності до вимог ст.30 Закону України «Про освіту»: достатньо наповнений, інформація актуальна, відповідає вимогам.
  3. Виконані такі основні види робіт :

за бюджетне фінансування:

– ФОП Напримеров проведено поточний ремонт у  центральному коридорі-вестибюлі І поверху (демонтаж вагонки, шпаклювання стелі, стін, укладання облицювальної плитки на стінах), встановлено двері-перегородки в туалеті групи 11, в загальному коридорі  фонтанчик з питною водою на суму  53 539, 75 грн.

Силами працівників:

– проведено поточний ремонт- фарбування стін у музичному залі, косметичний ремонт кухні, пральні, приміщення видачі готової іжі.

– пофарбовані і розмальовано 9 ігрових майданчиків, всі МАФи, хвіртки і ворота.

– після демонтажу і заміни НЕФКО енергозберігаючих   ламп і світильників зроблено косметичні ремонти стелі у всіх приміщеннях закладу.

– по припису ДСНС пофарбовано залізні драбини-аварійні виходи і східці на покрівлю біля груп 1 і 2, 5 і 6.

За допомогою батьків та працівників– зроблено  ремонт спальні групи № 7 (з шпаклюванням), за допомогою батьків -проведено трьохразове лакування паркету у музичному і спортивному залах яхтним лаком.

Для зміцнення матеріально-технічної бази   вжито:

За рахунок бюджетного фінансування закладу:

– Закуплено  фарби, інші будматеріали, яхтний лак, миючі, дезинфікуючі засоби, господарчий інвентар, сантехнічне і електричне обладнання, «болгарку», шуруповерт,   журнали, мішковину, «нетканку», соду, оцет, бензин, проведено підписку педпреси на суму 43 104,3 грн;

Зрізано   аварійні дерева (3 верби) на майданчику біля гр.7– оплата робіт на суму  10 767,00 грн.

Виконано ремонт технологічного обладнання кухні (електросковорідка), комп’ютерної техніки на суму 4890,00 грн., завершується ремонт на пральні (сушильної машини) на суму 2000,00 грн.

Спеціалізованою організацією проведено комісійний огляд аварійного стану будівлі закладу, оплата робіт – 31 605,00 грн.

Підключено заклад до мережі Інтернет  від провайдера Київстар, оплата робіт – 8 292,00 грн.

За  рахунок   спонсорської допомоги:

– всі класи, кабінети, зали закладу охоплено мережею Інтернет (проводовою або через Wi-Fi –роутери   у гр. 2,7, 12  на суму 1249,00 грн. (оприбутковано).

– отримано в подарунок  у медкабінет закладу нову тюль на суму  507,00 грн. (оприбутковано)  і меблеву стінку на суму 4500,00  грн. (оприбутковано).

ВИСНОВОК КОМІСІЇ ПРО ГОТОВНІСТЬ ОСВІТНЬОГО ЗАКЛАДУ ДО НОВОГО 2018/2019 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ :

Заклад готовий до роботи у 2018-2019 навчальному році

 

Голова комісії:                ___________________ Верешко Л.М.

Заступник голови комісії__________________ Горайчук А.І.

Члени комісії:

Бондар Л.А.______________________

Грохольська Н.О._________________

Куськовець М.І.__________________

Мазурець Р.О. ___________________

Мочарська І.В.___________________

Нікітчук В.А._____________________

Петрук О.М._____________________

Ясюк І.В.________________________

Федінчик В.А.____________________

Шама І.А.___________________________

Рабий Ю.А._______________________

З актом ознайомлена

Директор НВК № 10    ___________________А.САКОВЕЦЬ