Вараський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №10 Вараської міської ради

У Києві відбувся семінар-тренінг міжнародного спікера Пола ЕПШТЕЙНА (США) “Монтессорі-педагогіка. Виклики сучасності” для Монтессорі-педагогів України

 

У житті української Монтессорі-спільноти відбулася знакова подія – 20-21 квітня  2018 року Монтессорі-педагоги України слухали, спілкувалися, ставили питання та шукали на них відповіді від всесвітньо відомого спікера, експерта в Монтессорі-педагогіці, автора багатьох книжок, директора тренінгових програм для вчителів Пола ЕПШТЕЙНА (США).

            Міжнародний захід такого рівня в рамках  Всеукраїнської Асоціації Монтессорі-вчителів став дуже важливим і для педагогів м. Вараш, які багато років  впроваджують систему італійського педагога Марії Монтессорі в практику роботи українського закладу дошкільної освіти.
          Заручившись  підтримкою та  завдяки   спонсорській допомозі  благодійників Віктора МЯЛИКА та Іллі ДАЦЬКОГО, Монтессорі-освітяни м. Вараш також змогли підвищити рівень кваліфікації наших педагогів до міжнародного:   на цьому семінарі-тренінгу побували вихователь ДНЗ № 7 ФЕДОРУК Людмила Олексіївна, завідувач ДНЗ № 7 ВЕРЕШКО Людмила Миколаївна, вихователь НВК № 10 РИБЧИНЧУК Людмила Петрівна та  директор НВК № 10 САКОВЕЦЬ Алла Євгеніївна. 
          Участь у міжнародному семінарі  вараських педагогів-монтессорійців стала для них   унікальною можливістю отримати найсучаснішу та ґрунтовну інформацію у галузі Монтессорі-освіти.
Ми впевнені, що участь у цьому семінарі-тренінгу надасть новий поштовх для подальшого професійного і особистісного розвитку для педагогів НВК № 10 і ДНЗ № 7 м.Вараша, які  багато років працюють  за методом наукової педагогіки  Марії Монтессорі, та допоможе в розбудові сучасної  освіти для дітей нашого поліського краю.
Ось лише деякі відгуки  від Монтессорі-педагогів України, які були присутні на  міжнародному  семінарі-тренінгу   Пола ЕПШТЕЙНА (США) :
 
“Два дні занурення в філософію методу Марії Монтессорі”. 

“За майже 16 годин спілкування ми отримали нові відповіді на запитання, які не втрачають свою актуальність у постійно змінному світі. Що відрізняє Монтессорі-вчителя від інших? 
В якому світі ми живемо? Чому і як ми навчаємо сучасну дитину? Яке завдання у Монтессорі-вчителя? Як оволодіти методом спостереження? Що ми хочемо знати про дітей?” 
“Задоволені усі! 
Ми – від процесу глибокого занурення у філософію метода Монтессорі, від захоплюючої і незвичайної форми презентацій, від нового погляду на процеси, які відбуваються в класах Монтессорі, від живого, емоційного спілкування та відповідей на кожне поставлене питання.
Пол – від роботи з зацікавленою і професійною аудиторією, від теплого і гостинного прийому, від першого враження про Україну і весняного квітучого Києва, від обговорення далекоглядних планів на майбутнє.”

“Дякуємо, Пол! Дякуємо нашим учасникам! Сподіваємось, що отримані знання надихнуть Вас, нададуть нового поштовху для професійного та особистого розвитку, допоможуть в побудові сучасної Монтессорі-школи.”

“Монтессорі-вчитель допомагає дитині розвиватися, створюючи спеціальний простір. Український Монтессорі-центр допомагає вчителям розвиватися, організуючи зустрічі з Монтессорі-педагогами світового рівня”. 
 
“Після таких зустрічей  життя не може залишатися попереднім! Глибину отриманої інформації не можна описати словами, її відчуває душа! Повне перезавантаження та оновлення!”

“Кожна така зустріч у просторі Монтессорі-педагогіки додає мудрості та оновлення”.

“Дякуємо Український Монтессорі центр за можливість розвиватися!”

Тож працюємо на майбутнє!

Найкраще в освіті має належати дітям!

п

м1 м2 м3 м4 м5 м6

п2 п5 п6 п7 п8 п9 п10 п11 п12м3 м