Незабаром Ви вiддасте до школи своїх дiтей. Разом з цим ви покладаєте на вчителя свої надiї, сподiвання. І всi неодмінно хочете, щоб дитина з перших днів шкiльного життя стала розумною, вміла писати, читати, рахувати. Але варто пам’ятати, що не кожна дитина може одразу успiшно навчатись, та й це не те основне, заради чого живе людина.
Дитина — Божа iскорка, яка, прийшовши в цей свiт, несе свою велику місiю, має свiй шлях, свої думки. Тому перед нами стоїть особливе завдання – розвиток і збагачення духовного світу кожної дитини. Це можливо через виховання серця дитини: у любові до людей, повазі, толерантності, у проявах співчуття і вмінні радіти за інших.
Вiрте в унікальність та неповторність Вашої дитини i допоможiть їй також повiрити в свої сили. Це додасть дитині сил долати життєві труднощi! Адже шлях розвитку кожної людини – індивідуальний. Хтось починає ранiше за інших ходити, але потiм довго не говорить; хтось, навпаки, не вмiє усміхатись, зате починає говорити цілими фразами і добре запам’ятовує букви. Тому до шкільного вiку дiти мають різний багаж досвiду, знань, умiнь, навичок, звичок. Безсумнiвно, що згодом кожен з них навчиться читати й рахувати, стане грамотним, але до моменту вступу до школи важливо, щоб дитина мала здатність до навчання. Саме від цієї готовностi залежить адаптацiя малюка до шкiльного життя, оволодiння ним навчальною дiяльнiстю, врештi-решт, формування особистості.
Часто Ви, батьки, вважаєте основними показниками готовностi до школи знайомство дитини з лiтерами, уміння читати, рахувати, знання вiршiв та пiсень. Однак не тiльки це впливає на успiшнiсть навчання.
Пам’ятайте, що важливим етапом підготовки дитини до школи є розвиток дрiбної моторики кистi руки. Дiти, в яких рука не готова до письма, швидко втомлюються, втрачають бажання писати, навчатись.
Велике значення в пiдготовцi дитини до навчання вiдiграє її здоров’я. Робiть все вiд вас можливе, щоб дитина була здоровою, ситою, загартованою.
Школа i сiм’я. Це один довгий ланцюжок, який здатен побороти всi труднощі дитини. Без батьківської допомоги ми, педагоги, не в силах будемо донести до сердець і розуму все те, що Ви хочете бачити у своїх дiтях. Тож будьте толерантними, взаємоввiчливими, доброзичливими, терплячими, небайдужими до своїх дiтей.
Проминуть роки, й тодi можна буде з гордістю сказати про результат нашої з Вами спiвпрацi, про всi перемоги, здобутки, знання й уміння, яких набули нашi дiти.
Не забувайте:
Школа – Майстерня Людяностi.
Школа – Майстерня Гуманностi.
Школа — Спiвтовариство вчителя та учня.
Школа – Храм!
Педагоги НВК № 10