Про результативність освітньої роботи дошкільного підрозділу у 2019-2020 навчальному році
На виконання статті 22 Закону України «Про дошкільну освіту» про виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти, листа Міністерства освіти і науки України від 06.11.15 року № 1/9-535 «Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі», з метою цілісного уявлення про рівень розвиненості та вихованості дитини дошкільного віку, моніторингу якості освітнього процесу в групах старшого дошкільного віку № 1, 7, 11 та різновікових групах № 3,9,12 (діти старшого віку). Педагогами було проведене лише одне оцінювання рівня розвитку дитини дошкільного віку. Друге оцінювання не відбулось через призупинення освітнього процесу зв’язку з поширенням коронавірусу 2019-nCoV. Друге оцінювання виявилось здійснити неможливим, тому перше оцінювання вважати остаточним .
Факторами оцінювання є зміст освітніх ліній Базового компонента дошкільної освіти. Всього в закладі перебуває 52 дитини старшого дошкільного віку. В оцінюванні взяли участь усі діти.
Факторами оцінювання є освітні лінії Базового компонента дошкільної освіти та їх основний зміст. Кожна освітня лінія Базового компонента умовно оцінюється в одиницю. В цілому усі сім ліній мають умовну вагу – 7. Загальна оцінка факторів:
0-1,75 – низький рівень;
1,76-3,5 – середній рівень;
3,51-5,25 – достатній рівень;
5,26-7– високий рівень.
Загальна оцінка факторів
У ході обстеження виявлено :
Група №1( спеціальна старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення)
Високий рівень | 2 |
Достатній рівень | 6 |
Середній рівень | 2 |
Низький рівень | – |
Всього проходило обстеження: | 10 дітей |
Група №7 (спеціальна старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення)
Високий рівень | 4 |
Достатній рівень | 4 |
Середній рівень | – |
Низький рівень | 1 |
Всього проходило обстеження: | 9 дітей |
Група №3 ( різновікова за методом Монтессорі)
Високий рівень | 2 |
Достатній рівень | 2 |
Середній рівень | – |
Низький рівень | – |
Всього проходило обстеження: | 4 дитини |
Група №9 ( різновікова за методом Монтессорі)
Високий рівень | 4 |
Достатній рівень | 1 |
Середній рівень | – |
Низький рівень | – |
Всього проходило обстеження: | 5 дітей |
Група №12 (різновікова за методом Монтессорі)
Високий рівень | 3 |
Достатній рівень | 1 |
Середній рівень | 1 |
Низький рівень | – |
Всього проходило обстеження: | 5 дітей |
Група №11 ( інклюзивна старшого дошкільного віку)
Високий рівень | 7 |
Достатній рівень | 11 |
Середній рівень | 1 |
Низький рівень | |
Всього проходило обстеження: | 19 дітей |
В загальному по дошкільному підрозділі:
– дітей з високим рівнем -22 дитини;
– дітей з достатнім рівнем – 25 дітей;
– дітей з середнім рівнем – 4 дитини;
– дітей з низьким рівнем – 1 дитина.