5 листопада відбулося І засідання семінару-практикуму для педагогів логопедичних та інклюзивної груп «Навчаємо говорити правильно»
Мета: підвищити рівень теоретичних знань педагогів корекційних груп щодо використання ігор мовленнєвого характеру та щодо проблемних випадків у корекційній роботі; підвищити рівень практичних навиків використання цікавих методів та прийомів у роботі з дітьми для мовленнєвого розвитку.
Категорія учасників: педагоги груп № 1, 2, 7, 11.
Керівник: учитель-логопед С.ПЕЛЕХ
№ | Зміст | відповідальний | форма проведення |
1. | Особливі діти серед нас. Гіперактивність. | С.ПЕЛЕХ | Інформація |
2. | Система побудови корекційної роботи. Основні напрямки і форми психокорекційної роботи з гіперактивними дітьми. | Н. МУШИК | Інформація |
3. | Як втихомирити невгамовних та істеричних дітей. | І. ВІТКОВСЬКА | Інформація |
4. | Корекційні ігри з гіперактивними дітьми. | члени семінару-практикуму | Майстер-клас |