Навчально-виховний комплекс "дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І ступеня" №10

В НВК № 10 пройшов Фестиваль педагогічних інновацій

     IMG_0240

Одним із шляхів модернізації  системи освіти України є упровадження в освітній процес закладу дошкільної освіти інноваційних педагогічних технологій і методів.

      Проблема пошуку ефективних форм організації освітньої діяльності, які б забезпечували позитивний результат, завжди хвилювала педагогів. Кожен творчий педагог завжди шукає ті форми організації освітнього процесу, які є найкращими саме для тих дітей, із якими він працює зараз. Безперечно, цей пошук сприяє розробці, апробації та впровадженню у практику роботи інноваційних технологій, які і є гвинтиками у досить складному механізмі, який носить назву «освітній процес».

     Фестиваль педагогічних інновацій в НВК № 10 пройшов 14 березня.  Цей освітянський захід, у рамках якого педагогічні працівники дошкільного підрозділу  НВК №10  мали можливість представити окремі інноваційні ідеї, авторські методики та технології,  які можна використовувати у роботі з дітьми дошкільного віку. Методичний захід був проведений з метою ознайомлення  педагогів закладу з сучасними та дієвими педагогічними інноваціями, а також їх популяризації.

      Питання STREAM-освіти дошкільнят, про  виховання  культури інженерного мислення розповіла вихователь Людмила МАКУХА.

     Про Сторітелінг як мистецтво розповідання розповіла учитель-логопед Олена ЄВСОВИЧ. Вона познайомила присутніх, як зацікавити і мотивувати дітей до складання творчої розповіді. А також розповіла про один із прийомів складання творчої розповіді за методом ТРВЗ.

       Вихователь Іванна КАС’ЯНЧУК розкрила питання про LEGO-технології та сенсорне виховання дошкільнят.

       Впровадження інноваційних технологій є значущим та актуальним для виховання і розвитку дітей дошкільного віку, а саме:
– забезпечує умови розвитку особистості;
– здійснює її права на індивідуальний творчий внесок, на особистісну ініціативу, на свободу саморозвитку;
– розвиває пізнавальні якості дошкільника, його життєву компетентність у різних соціальних інституціях.