Вараський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №10 Вараської міської ради

Творча лабораторія МОНТЕССОРІ

План роботи творчої лабораторії   «Секрети Монтессорі-педагогіки»

у 2014-2015 навчальному році

Проблема: привернути увагу практичних працівників дошкільних навчальних закладів  міста, колег закладу  до актуальності педагогічної системи Марії Монтессорі; пропагувати ідеї європейської педагогічної системи серед педагогів, батьків, громадськості міста; продовження роботи педагогічного колективу над експериментом «Впровадження педагогіки Монтессорі у навчання і виховання дітей дошкільного віку».

Мета: 

– продовжувати знайомити педагогів з теоретичними та практичними аспектами системи Монтессорі;

– відпрацьовувати практичні вміння та навички з матеріалами Монтессорі;

– збагатити освітній простір Монтессорі новими презентаціями, створеними  на основі класичних Монтессорі презентацій;

–  активізувати практичних працівників на творчий пошук дієвих засобів, методів та прийомів у роботі з дітьми .

Очікуваний результат: 

1.  Набуття педагогами теоретичної та практичної компетентності з питань Монтессорі педагогіки.

2.   Збагачення середовищ груп №3,12  новими дидактичними посібниками Монтессорі;

3. Збагачення освітнього простору дошкільного-закладу-школи №10 методичними рекомендаціями, просвітницькими матеріалами

4.   Продовження роботи над створенням  власної системи роботи з даного питання .

Засідання І 

1. Чим відрізняється українська модель Монтессорі від Монтессорі шкіл інших країн.

А. САКОВЕЦЬ

2. «Любов до Батьківщини  – найвищий прояв природної пам’яті» ‒ педагогічне читання

М. ЗОЛОТАРЬОВА

3. Роль та місце вправ у колі для  розвитку  громадянської та національної свідомості  .

Л. РИБЧИНЧУК

4. Створити анкету для  батьків “Моя дитина відвідує групу Монтессорі”

Члени творчої лабораторії

Зворотній зв’язок:

Провести анкетування батьків “Моя дитина відвідує групу Монтессорі”

Вихователі груп 3,12

 Засідання ІІ

1.Формування  у дітей груп Монтессорі культури здорового способу життя

І. МАРЦИНЮК

 

2. Методичні рекомендації «Сенсорне виховання дитини в умовах групи Монтессорі»

І. КАСЯНЧУК

3. Методичні рекомендації «Керівництво класом Монтессорі: аналіз взаємовідносин між дошкільниками»

Л. РИБЧИНЧУК

4. Обговорення міського відкритого перегляду  «Мовленнєві витинанки в різновіковій групі

Члени творчої лабораторії

Зворотній зв’язок: скласти презентаційний буклет «Філософські ідеї Монтессорі в освітньому процесі дошкільного закладу-школи №10

М. ЗОЛОТАРЬОВА

 Засідання ІІІ

 

 

1. Методичні рекомендації «Концепція Космічного виховання для дітей 3-6 років»

В. КОЗАК

2. Презентація та відпрацювання педагогами Монтессорі вправ на жовтій лінії та у колі для  розвитку  громадянської та національної свідомості

Л. РИБЧИНЧУК

 

3. Презентація  буклету «Філософські ідеї Монтессорі в освітньому процесі дошкільного закладу-школи №10

М. ЗОЛОТАРЬОВА

Залишити відповідь