План роботи творчої лабораторії «Секрети Монтессорі-педагогіки»
у 2014-2015 навчальному році
Проблема: привернути увагу практичних працівників дошкільних навчальних закладів міста, колег закладу до актуальності педагогічної системи Марії Монтессорі; пропагувати ідеї європейської педагогічної системи серед педагогів, батьків, громадськості міста; продовження роботи педагогічного колективу над експериментом «Впровадження педагогіки Монтессорі у навчання і виховання дітей дошкільного віку».
Мета:
– продовжувати знайомити педагогів з теоретичними та практичними аспектами системи Монтессорі;
– відпрацьовувати практичні вміння та навички з матеріалами Монтессорі;
– збагатити освітній простір Монтессорі новими презентаціями, створеними на основі класичних Монтессорі презентацій;
– активізувати практичних працівників на творчий пошук дієвих засобів, методів та прийомів у роботі з дітьми .
Очікуваний результат:
1. Набуття педагогами теоретичної та практичної компетентності з питань Монтессорі педагогіки.
2. Збагачення середовищ груп №3,12 новими дидактичними посібниками Монтессорі;
3. Збагачення освітнього простору дошкільного-закладу-школи №10 методичними рекомендаціями, просвітницькими матеріалами
4. Продовження роботи над створенням власної системи роботи з даного питання .
Засідання І
1. Чим відрізняється українська модель Монтессорі від Монтессорі шкіл інших країн.
А. САКОВЕЦЬ
2. «Любов до Батьківщини – найвищий прояв природної пам’яті» ‒ педагогічне читання
М. ЗОЛОТАРЬОВА
3. Роль та місце вправ у колі для розвитку громадянської та національної свідомості .
Л. РИБЧИНЧУК
4. Створити анкету для батьків “Моя дитина відвідує групу Монтессорі”
Члени творчої лабораторії
Зворотній зв’язок:
Провести анкетування батьків “Моя дитина відвідує групу Монтессорі”
Вихователі груп 3,12
Засідання ІІ
1.Формування у дітей груп Монтессорі культури здорового способу життя
І. МАРЦИНЮК
2. Методичні рекомендації «Сенсорне виховання дитини в умовах групи Монтессорі»
І. КАСЯНЧУК
3. Методичні рекомендації «Керівництво класом Монтессорі: аналіз взаємовідносин між дошкільниками»
Л. РИБЧИНЧУК
4. Обговорення міського відкритого перегляду «Мовленнєві витинанки в різновіковій групі
Члени творчої лабораторії
Зворотній зв’язок: скласти презентаційний буклет «Філософські ідеї Монтессорі в освітньому процесі дошкільного закладу-школи №10
М. ЗОЛОТАРЬОВА
Засідання ІІІ
1. Методичні рекомендації «Концепція Космічного виховання для дітей 3-6 років»
В. КОЗАК
2. Презентація та відпрацювання педагогами Монтессорі вправ на жовтій лінії та у колі для розвитку громадянської та національної свідомості
Л. РИБЧИНЧУК
3. Презентація буклету «Філософські ідеї Монтессорі в освітньому процесі дошкільного закладу-школи №10
М. ЗОЛОТАРЬОВА